luni, 8 martie 2010

JURNAL DE BEBE

In cele ce urmează, o sa încerc sa creionez cateva dintre cele mai memorabile "acte" din viata de tatic.

4.NOIEMBRIE.2009
Se naste odorul nostru, Daria Nicoleta; mai devreme cu vreo 10 zile. O nastere catalogata drept usoara, durând cam 3-4 ore.
Cam asta ar fi Daria la aproape 2 ore dupa nastere:

10. NOIEMBRIE.2009

Am ajuns acasa, dupa ceva peripetii pe la spital. Peripetii in sensul bun, deoarece am facut icterul si a fost mai bine ca l-am facut la spital, unde am putut fi supravegheata.

26.NOIEMBRIE.2009

Azi mi-a facut tati baie pentru prima data.

De la DARIA NICOLETA

23.IANUARIE.2010
BOTEZ
Ceremonia de crestinare a avut loc la Biserica Sf. Nicolae din Valea Aurie.
Felicitarile de rigoare le-am primit la restaurantul pensiunii "Rubin" din Sibiu.

31.ianuarie.2010

Prima iesire la munte (Păltiniş) şi primul contact cu zăpada.

26.FEBRUARIE.2010

Azi am hotarat ca imi plac plantele de apartament. Mai precis, imi place sa le "ciufulesc" cand mă aduce tati in preajma uneia.


04.MARTIE.2010
Azi am facut 4 luni şi am depaşit un pic pragul celor 7 kg.

08.MARTIE. 2010
Azi a întins prima dată mânuţele spre tati/mami, ca sa fie luată în braţe.
Tot azi am reusit sa scoatem prima "rufa" din dulap pe care am purtat-o triumfator vreo 5 minute, sa "moara" mami de ciuda.


În trecutul mai mult sau mai putin apropiat au avut loc si alte "evenimete" pe care nu le pot ancora precis de o data calendaristica, dar care merita a fi consemnate. Printre acestea ar fi: primul zâmbet conştient, primul gângurit, primul hohot de râs, prima deschidere a uşilor dulapului etc.








Niciun comentariu: