duminică, 31 mai 2020

Ce mai face Daria (21) - De ce m-ai ascultat pe mine..ca sunt un copil.

Data: sometime....am omis sa improspatez informatiile, dar o sa consemnez unele memorabile

A vrut pizza. Am comandat de la Pizza D'angelo. Nu e extraordinara..e buna. Dar nu au incurcat comenzile si e la 50 de m de noi...si in cele mai multe cazuri in 20 min poti ridica comanda.
I-am luat si ei si noua. Am ajuns in scara...Daria voia sa duca si ea pizza. I-am zis ca sigur se impiedica si o imprastie pe scari..ea ..."Nu, vreau sa duc si eu ceva"..si tot asa ..
Pana la urma i-am dat ketckup-ul sa il duca. A urcat 4 trepte spre parter..la a 5-a s-a impedicat  si l-a imprastiat pe mozaicul de la parter...Am incercat s-a cert..pe jumatate suparat, pe jumatate amuzat de fata ei ...nedumerita/spasita/incruntata de durere/rusine etc....
- Nu ti-am zis ca o sa te impiedici si o sa versi ce ti-am dat sa duci?
La care ea..cu o mina jumatate obraznica jumatate spasita:
- Si ce? Tu esti de vina? De ce m-ai ascultat pe mine..ca sunt un copil.
Am urcat scarile... certand-o mai mult in grluma decat in serios...
Am insfacat mopul din baie si am coborat spre parter sa sterg urmele infractiunii. Pe scari..Bubu:
- Unde te duci bre cu mopul?
- A imprastiat  Daria la parter ketcup.. :D i-am zis zambind
- Pai vad ca te bucuri.... credeam ca te superi...
 -Sa vezi ce replica mi-a dat cand am vrut s-o cert...

Niciun comentariu: