marți, 5 februarie 2013

CE MAI FACE DARIA (13)

Mami nu îl umflă corect!

Zi monotonă; după un episod cu Micky Mouse, Daria a venit la noi cu o doleanță/rugăminte: vrea niște jucării care nu vorbesc singure (sau care vorbesc singure-ideea varia din 3 în 3 propoziții)...ca a văzut ea la publicitate...și sunt de vânzare la magazin. Să mergem și să cumpărăm repede că o să închidă la magazin. Că a văzut ea ca sunt la magazin, când a fost cu Dodo la cumpărături (aham..am aflat cine e vinovatul moral, din umbră). Până la urmă, după polemici de vreo 20 de minute, pe de o parte convinși de insistențele ei, pe de altă parte încântați de modul în care își ”pledează” cauza, am hotărât că o să meargă cu mami la magazin, să vadă jucăriile...care vorbesc singure sau nu vorbesc singure...și dacă se încadrează într-un plafon valoric, pot fi cumpărate.
După vreo 20-25 de minute, se întorc fetele cu....baloane. Păpușele care VORBESC singure au fost dar nu mai sunt...bine că se terminaseră pentru că săreau de 100 lei ca preț. Și pe de altă parte, am împăcat-o și pe Daria, mulțumită cu nu s-a întors cu mâna goală.
Partea dificilă a picat tot pe mine..pentru că trebuiau umflate baloanele... Pe la al 4-lea balon, după ce mă apucase un pic gâfâitul, fiind și cu un început de guturai, se înduplecă mami să mă ajute la umflat. Ia un balon și, după vreo 5-6 secunde...explozie..probabil defect de fabricație sau manichiura lu` mami. După ce am admirat mimica Dariei...jumătate speriată de bufnitură, jumătate supărată că a rămas fără un balon, mami a apucat următorul balon, cu intenția de a încerca să îl umfle. În secunda următoare Daria îi luase balonul din mană și deja mi-l oferea mie, cu explicația de rigoare: ”Mami nu îl umflă corect!”


Niciun comentariu: