miercuri, 16 mai 2012

Ce mai face Daria? (8)

Întrebare de baraj de la Daria, în timp ce ne plimbam pe centru: Tati, nu iți cumperi o înghețată?
PS: Mândru mi-s cu așa primărie!!!
 NA: Acum vreo câteva săptămâni, cu ocazia unei plimbări ”pe centru” nu am rezistat tentației de a savura o înghețata. Ca sa nu transmit tentația și altor personaje cărora nu le prea priește (adică Daria), am rămas câțiva metri mai în urma....Fără folos, pentru ca am fost descoperit cu delictul în mână și taxat: Ce e aia? Vreau și eu !!! Vreau și eu numai un pic !!! etc etc Chiar dacă i s-a explicat că nu e buna pentru ea, tot nu am scăpat până nu și-a băgat puțin limbuța...Ce m-a surprins azi a fost faptul că a memorat denumirea delictului, că nu e bun pentru ea și mai ales întrebarea cu subînțeles.

Niciun comentariu: